Szukaj
Menu Menu
Konto Konto
Corciano.pl
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Szukaj

Reklamacje

Odstąpienie, reklamacje i gwarancja.

Odstąpienie.


Jak przebiega proces reklamacji produktu?

  • Kontakt z nami - zgłoś nam reklamację gwarancyjną wysyłając wiadomość email na adres pomoc@serwispro.eu lub telefonicznie dzwoniąc na 221006364.
  • Formularz - pobierz i wypełnij http://www.eurohit.com.pl/reklamacje/wzor_formularza_odstapienia_od_umowy.doc
  • Odbiór - umówimy kuriera, który odbierze od Ciebie reklamowany towar.
  • Ekspertyza - specjalistyczny serwis przeprowadzi badanie towaru.
  • Decyzja - wydamy decyzję, o której poinformujemy Cię mailowo, na piśmie lub telefonicznie.


    REKLAMACJE – EUROHIT Sp. z o.o.

    ul. Leśna 73

    32-590 Libiąż

    Polska

 

 

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl