- Sklep
- Reklamacje
Reklamacje
Odstąpienie, reklamacje i gwarancja.
Odstąpienie.
Jak przebiega proces reklamacji produktu?
-
Kontakt z nami - zgłoś nam reklamację gwarancyjną wysyłając wiadomość email na adres pomoc@serwispro.eu lub telefonicznie dzwoniąc na 221006364.
-
Formularz - pobierz i wypełnij http://www.eurohit.com.pl/reklamacje/wzor_formularza_odstapienia_od_umowy.doc
-
Odbiór - umówimy kuriera, który odbierze od Ciebie reklamowany towar.
-
Ekspertyza - specjalistyczny serwis przeprowadzi badanie towaru.
-
Decyzja - wydamy decyzję, o której poinformujemy Cię mailowo, na piśmie lub telefonicznie.
REKLAMACJE – EUROHIT Sp. z o.o.
ul. Leśna 73
32-590 Libiąż
Polska
Formy płatności


Sposoby dostawy





Bezpieczne zakupy
Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki. Aby uzyskać więcej informacji na temat celu używania cookies i możliwości zmiany ustawień dotyczących cookies kliknij tutaj:
Polityka prywatności