Częste pytania

  • Dostępność towaru

Najbardziej aktualne informacje odnośnie dostępności towaru zawsze znajdują się na stronie, na karcie produktu. Dostępność produktów jest dynamiczna – mamy częste dostawy, jednak część towaru jest zarezerwowana pod złożone zamówienia. Informacja na stronie obok zdjęcia produktu jest automatycznie akutalizowana o te dane.

Jeśli produkt jest niedostępny i nie ma informacji o dacie dostawy, wtedy zachęcamy do zapisania się do automatycznego powiadomienia o dostępności.

  • Jak złożyć zamówienie

Zamówienie możesz złożyć poprzez koszyk na stronie. Jest to najszybszy sposób złożenia zamówienia. Zamówienie możesz złożyć także telefonicznie oraz przez email. Dane kontaktowe są dostępne na tej stronie Kontakt

Aby dokonać zakupu poprzez stronę internetową:

  1. Należy wybrać kategorie produktu z menu znajdującego się na górze strony.
  2. Gdy znajdą Państwo interesujący produkt, należy kliknąć w jego nazwę, aby przejść do szczegółów produktu.
  3. Na stronie ze szczegółami produktu można zapoznać się z szczegółową specyfikacja produktu (m.in. wymiar, waga, cena).
  4. Jeśli chcą Państwo zakupić wybrany produkt należy wpisać w pole Ilość zamawianą ilość produktu, a następnie kliknąć ikonę Dodaj do koszyka.
  5. Po umieszczeniu produktu w koszyku można kontynuować zakupy.
  6. W każdym momencie mogą Państwo zobaczyć zawartość swojego koszyka, klikając przycisk Do kasy w prawym górnym rogu strony. Po zapoznaniu się z jego zawartością, można kontynuować zakupy klikając link Wróć do zakupów lub przejść do następnego etapu składania zamówienia klikając przycisk Przejdź dalej.
  7. Następnie należy wybrać odpowiednią formę dostawy oraz rodzaj płatności.
  8. Prosimy dokładnie wypełnić dane osobowe: imię, nazwisko, e-mail, telefon, dokładny adres, itd.
  9. Ostatni krok to kliknięcie przycisku Zamawiam oraz opłacenie zamówienia.