Szukaj
Menu Menu
Konto Konto
Corciano.pl
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Szukaj

Regulamin obowiązujący do 29.06.2023 roku

Regulamin obowiązujący do 29.06.2023 roku:

Regulamin sklepu.

Postanowienia ogólne:

1. Sklep internetowy Corciano.pl (dalej: Sklep) prowadzony jest przez firmę „EUROHIT” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-699), ul Kłobucka 23D lok. 118, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego za numerem KRS: 0000646581, NIP: 9512422507, REGON: 365847535 o kapitale zakładowym 1 000 000,00 zł zwany dalej Operatorem .

2. Sklep oferuje do sprzedaży wyłącznie produkty fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz legalnie wprowadzone na rynek polski.

3. Ceny towarów oraz kosztów wysyłki widniejące w sklepie są cenami końcowymi (brutto) i wyrażone są w Złotych Polskich (PLN).

Zamówienia:

4. Podstawowym sposobem złożenia zamówienia jest zakup na stronie www sklepu. Alternatywną formą zamówienia jest także zamówienie telefoniczne, złożone poprzez infolinię sklepu.

5. W celu prawidłowej realizacji zamówienia Kupujący powinien podać komplet niezbędnych danych kontaktowych oraz adres dostarczenia przesyłki.

6. Operator zastrzega sobie prawo weryfikacji zamówienia za pomocą poczty elektronicznej lub telefonu przed zrealizowaniem zamówienia.

7. Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia liczony jest od momentu zaksięgowania pełnej wpłaty na koncie bankowym operatora, potwierdzenia płatności kartą lub dokonania szybkiego przelewu za pomocą operatora systemu zewnętrznego lub, w przypadku zamówienia za pobraniem, od potwierdzenia stanu magazynowego oraz potwierdzenia przyjęcia zamówienia za pomocą poczty elektronicznej.

8. Dokładamy wszelkich starań aby przesyłki były nadawane na bieżąco. Standardowo wysyłane są one do 24h co w przypadku przesyłek kurierskich oznacza realizację zamówienia maksymalnie do 48h (24h na wysyłkę + 24h na dostarczenie przez kuriera) jeżeli tylko zamówienie zostało złożone przed godziną 13:00. Zamówienia złożone po godzinie 13:00 traktowane są jako zamówienia “jutrzejsze”.

9. W przypadku zamówienia większej ilości produktów, w tym produktów oznaczonych na stronie jako dostępne w ciągu najbliższych godzin lub dni, nadanie przesyłki może się opóźnić, adekwatnie do informacji na stronie i statusu produktu.

10. W przypadku użytkowników zarejestrowanych przesyłki wysyłane są na adres podany przy założeniu konta. W przypadku użytkowników dokonujących jednocześnie zakupu i rejestracji adres wysyłki definiuje Klient składając zamówienie.

11. Koszty przesyłki obliczane są na podstawie wagi, gabarytów oraz ilości zamówionych produktów. Dla poszczególnych działów asortymentowych określone są dodatkowo progi kwotowe, powyżej których obowiązuje promocyjna darmowa wysyłka. Szczegóły dotyczące progów kwotowych znajdują się w odpowiedniej tabeli.

12. Kliknięcie przycisku “zamawiam” w koszyku nie stanowi ani oferty ani transakcji w myśl prawa cywilnego. Transakcja następuje w momencie potwierdzenia przez pracownika sklepu przyjęcia zamówienia do realizacji.

Reklamacje i zwroty:

13. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) o ochronie praw konsumentów Klient ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki. W przypadku pisemnego odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w terminie 14 dni. Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania). Konsument jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Do zwracanego towaru należy dołączyć potwierdzenie zakupu wraz z formularzem o odstąpieniu od umowy kupna. Zwrot kwoty za towar następuje do 14 dni od daty otrzymania kompletnej przesyłki.

14. Prosimy o nieodsyłanie zwrotów za pobraniem.

15. W przypadku towaru wadliwego, uszkodzonego bądź niezgodności zawartości otrzymanej przesyłki z zamówieniem Klientowi przysługuje prawo do reklamacji.

16. W przypadku uszkodzeń i braków w zamówieniu wysłanym przesyłką kurierską prosimy o dołączanie do reklamacji protokołu szkody sporządzonego w obecności kuriera przy odbiorze paczki. Prosimy sprawdzanie w obecności kuriera zgodności zawartości paczki z zamówieniem oraz stwierdzenie braku uszkodzeń wynikłych w transporcie. Obowiązkiem pracownika firmy kurierskiej jest umożliwienie tej czynności Klientowi.

17. W przypadku reklamowania towaru należy dołączyć potwierdzenie zakupu wraz z formularzem o odstąpieniu od umowy kupna.

18. W przypadku uznania reklamacji w pierwszej kolejności staramy się wysłać brakujący, lub w przypadku wad albo uszkodzeń, pełnowartościowy towar. O ile jest to niemożliwe – zwracamy na zdefiniowany przez Klienta rachunek bankowy kwotę odpowiednią do wartości reklamowanego towaru.

19. Prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni przysługujące przedsiębiorcy dokonującego zakupów w celach niezwiązanych z prowadzoną działalnością.

Informacja o stronie ponoszącej koszty przesyłki w przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy.

W przypadku skorzystania z prawa do 14-dniowego odstąpienia koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.

Informacja o procedurze reklamacyjnej.

xxx

<span style="outline-color: #000000; box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; font-style: inherit; font-variant: inherit; font-weight: inherit; font-stretch: inherit; font-size: 12px; line-height: inherit; font-family: inherit; font-optical-sizi

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl